Voorbereiding.

22 februari 2018

Over 2,5 week vertrekken we naar Marrakesh. Ik moet nog wel een aantal punten van mijn lijstje afstrepen voordat we het vliegtuig in kunnen stappen. Ik hou van lijstjes maken en helaas komen er in het begin alleen maar punten bij i.p.v. dat er vanaf gaan.

Maar vandaag kan ik ‘een account aanmaken op reislogger’ van mijn lijstje afstrepen. Zo kan ik al onze reiservaringen opschrijven en foto’s, filmpjes erbij toevoegen. Aan het eind van de reis heb ik dan een leuk reisverhaal. En als bonus dat jullie mee kunnen genieten van de reis en zo zien waar we verblijven!

Verder staat nog goede fietskleding op het lijstje. Marokko is een moslimland en we kunnen niet met onze wielerkleding daar fietsen. Dus ik moet nog even bedenken wat we gaan meenemen. Ook fietsen we in de woestijn waar het in de ochtend nog erg koud is en in de middag 25 graden is.

Verder nog een goed fototoestel waar ik mooie foto’s en filmpjes mee kan maken en de gewone punten die je altijd hebt als je op reis gaat. Genoeg te doen nog, maar dat is ook wel het leuke van op vakantie gaan!